Nové Hybridní Turbo GTB22xx
Kód: | T00101 T00101 |
Určeno pro: | TPL |
Cena s DPH: | 20 050,00 CZK |
DPH: | 21 % |
Dostupnost: | Skladem ( GTB2260 - 290HP + podtlaková regulace ) |
Skladem |
Popis
Kompletně Nové Turbodmychadlo s mechanickou podtlakovou regulací nebo s elektronickou regulací REA, za stejnou cenu, určené pro tuningové účely.
Na přání lze osadit el.regulací – REA jednotkou, kterou dokáže ovládat na přímo ECU EDC15 a EDC16 ( řídící jednotka motoru )
Typ | Označení | Bezpečný výkon na 1.9TDI | Modifikace |
Base | GTB2260 | až do 290HP | sériové 3.0TDI |
Stage1 | GTB2264 | až do 310HP | Kompresor +8% větší průtok vzduchu |
Stage2 | GTB2266 | až do 330HP | Kompresor +15% větší průtok vzduchu |
Všechny turbodmychadla jsou Vyvážené, Nastavené a Otestované.
Pro správnou funkci je nutné upravit mapy v ŘJ (řídící jednotce) !!
Pro správnou montáž a bezpečné naladění doporučujeme využít náš servis nebo servis našich partnerů.
Turbodmychadlo je navrženo, vyvinuto a vyrobeno u nás. Jedná se o náš Český výrobek.
Pokud nemůžete najít turbo vhodné pro Vás, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme nebo vám navrhneme a vyrobíme hybridní turbo přímo na míru i větší turba typu GTB25xx nebo kuličkové turba VKLR.
Turbodmychadlo je dodáváno bez výfukových svodů. Výfukové svody jsou na každý motor jiné a na přání je možno vyrobit na míru.
Základem tohoto turba je Turbo z Audi, VW, Porsche 3.0TDI V6
059145722R
776470-1, 776470-3, 776470-0001, 776470-0003, 776470-5003S, 776470-2003S, 769909-0010, 769909-10, 769909-0009, 769909-9 , 776469-0001, 776469-0002, 776469-0003, 776469-0004, 776469-0005, 776469-1, 776469-2, 776469-3, 776469-4, 776469-5,
Výfukové svody – pro Škoda, VW, AUDI, Seat 1.9/2.0TDI a turbo GTB z A6 3.0TDI 776470
Svody jsou vyrobeny ze svodů turbodmychadel, což má výhodu v dobře tvarovaných kanálů jednotlivých větví pro max.průtok spalin bez restrikcí. Přechod na turbo je vyportován a všechny plochy dokonale přebroušeny.
Přechod na turbo Garrett 776470 3.0TDI neboli GTB2260VK (najdete také v naší nabídce) přes přírubu. Velká výhoda je, že v případě poškození housingu turba lze vždy vyměnit bez problému, bez řezání.
Se svody jsou dodávany svorníky a těsnění mezi svody a turbo. Pokud jsou svody spojovány s nový turbem nebo turbo bude mít spojovací plochu také přebroušenou, není potřeba používat těsnění na spojovací plochy. Matky na dělící rovině turbo-svody zbytečně nepřetahujte a turbodmychadlo vždy podepřete zespod masivním držákem, předejdete tak možnosti podfouknutí svodů. Před montáží svodů na hlavu motoru vždy nejprve vyměňte svorníky za nové vč.matek a těsnění.
Technologie výroby:
Ocelová příruba je na litinové svody navařena technologií TIG se speciálním přídavným materiálem, který zajišťuje výborné spojení těchto dvou materiálů. Vše nejprve projde procesem nahřívání a po svaření se celé svody vyžíhají pro odstranění pnutí v oblastech svárů a následně je zajištěno pomalé chladnutí. Díky tomuto procesu naše svody nepraskají a mají min.náchylnost kroucení.