Zvětšený pístek vysokotlaké palivové pumpy dokáže natlačit až 175BAR
Píst má o 55 % větší plochu než OEM
Hlava pístu optimalizovaná pro ideální směr proudění paliva
Povrch pístu kalený a tepelně zpracovaný ve 3 různých stupních
Držák pružiny ve stylu OEM
Získejte maximum ze systému přímého vstřikování paliva u svého 2.0TFSI. Upgrade nejen zvýší množství paliva, které může vaše vysokotlaké palivové čerpadlo dodat, ale také sníží pracovní cyklus solenoidu N276 na vašem čerpadle. Snížením pracovního cyklu N276 se prodlouží životnost tohoto solenoidu, což je položka, která u těchto čerpadel běžně selhává, ale není k dispozici samostatně.
Dokonce i standardní sériový motor nebo i upravený bude mít výhody z provozu těchto vnitřních částí
Dokáže udržet snadno 600 hp, 175 barů pokud to hardwarové nastavení dovolí!