Počet položek: 0 0,00 CZK

Intercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT

Wagner style

kliknutím zvětšíte
Intercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPL
Intercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPLIntercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPL
ks

Kód:IC00104
Výrobce:TPL
Cena s DPH: 16 820,00 CZK
DPH:21 %
Dostupnost:Skladem
Skladem
Nákup GBP bez dopravy: 303.11

Celohliníkový Intercooler MVT je chladič stlačeného vzduchu vhodný pro nejvyšší výkony.

MVT - Multi Vane Technology

Technologie MVT navržená společností nabízí vyšší účinnost mezichladiče ve srovnání s jinými Intercoolery. Toho je dosaženo použitím pečlivě umístěných lopatek v bocích intercooleru, které rovnoměrně distribuují vzduch přes celé jádro intercooleru, což vede k většímu výkonu.

Díky bokům z litého hliníku, který je svařen s jádrem je odolný vysokému tlaku oproti standartním chladičům s plastovými boky.

Velká plocha vnitřního jádra ve spojení s hliníkovými boky má velkou účinnost odvodu tepla.

Pasuje do většiny koncernových vozů s motory 2.0TFSI a 2.0TSI. S lehkými úpravami lze použít i pro motory TDI, kde je velmi důležitá odolnost vysokého tlaku.

Pokud si nejste jistí, že cooler bude pasovat na váš vůz, neváhejte nás kontaktovat.

 

Rozměry jádra chladiče 619x425x60mm

 

  • Černý povlak zlepšuje vlastnosti rozptylu tepla
  • Pečlivě vytvořené pomocí nejmodernějšího 3D CAD a CFD modelování
  • Přímá náhrada za původní intercooler
  • O 66% větší objemu jádra oproti sériovému IC
  • Plně svařeno metodou TIG pro maximální pevnost a odolnost

Dosahuje stejných nebo lepších parametrů, než konkurenční Intercolery (Wagner, DO88, ...) za přijatelnou cenu !!

Testovací vůz vykázal pokles teploty o 101,7 °C s IC MVT a zvýšení výkonu o +5,8HP a 15,2Nm


Měření teplot chlazení z zátěži:

Teplota vzduchu na vstupu IC: 134,4 °C
Teplota vzduchu za IC: sériový IC: 57,8 °C / IC MVT: 32,7 °C

Špičkové max.teploty za IC: sériový IC 64 °C / IC MVT 36 °C
Rozdíl teploty vzduchu sání sériový IC vs. IC MVT: 28 °C

Vhodné pro vozy s motory 1.8TFSI a 2.0TFSI / TSI, např.:

VW Golf 5, VW Golf 6, Audi S3, Audi TT, Škoda Octavia RS, Seat Leon Cupra

 

Design intercooleru se může lehce změnit dle aktuální produkce !

Potřebujete poradit ? Intercooler S3, GTI, Cupra, RS 1.8/2.0TFSI, TSI- celohliník MVT TPL

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací
více info




Pošlete odkaz svému známénu

Vaše jméno
Váš email
Email Vašeho známého
Opište kód z obrázku antispam
Kontakt
  • Turbo Power Limited s.r.o.
  • Kozolupy 286
  • 330 32 Kozolupy
  • Czech Republic
  • VAT: CZ05680468
Naše produkty
  • Hybridní turbodmychadla
  • Díly turbodmychadel
  • Tuningové díly
Náhradní díly pro
  • Garrett
  • BorgWarner / KKK
  • Mitsubishi / MHI
  • IHI
  • Toyota
Přejete si zasílat novinky mailem ?
Copyright © tspp.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace