úprava řídící jednotky „Chip“ na sériovém voze bez dalších úprav ostatních komponentů motoru.
Za příplatek je možné udělat rychlou diagnostiku kondice motoru před úpravou + změřit výkon před a po úpravě
individuální úprava řídící jednotky „Chip na míru“ na voze se sériovým motorem a sériovým turbodmychadlem, ale s upravenými komponenty jako je: výfuk, intercooler nebo sání.
V ceně je zahrnuto:
diagnostiku kondice motoru před úpravou
opakované měření výkonu před, při a po úpravě
úprava map řídící jednotky na míru k daným komponentům
celkově do 5hod.práce, každá další započatá hodina 590,-Kč
Pokud bude motor v dobré kondici a upravené komponenty budou správně nainstalované, vše by se mělo stihnout v daném čase
individuální úprava řídící jednotky „Chip na míru“ na voze s upraveným motorem, turbodmychadlem a ostatními komponenty (např. Hybridní turbo, změna kompresního poměru, výfuk, sání, intercooler, vstřiky a další)
V ceně je zahrnuto:
diagnostiku kondice motoru před úpravou
opakované měření výkonu před, při a po úpravě
úprava map řídící jednotky na míru k daným komponentům
celkově do 10hod.práce, každá další započatá hodina 590,-Kč
Celkový čas potřebný pro správné naladění se může lišit podle stavu motoru, použitých komponent a jejich správné instalace.
Ceny jsou pouze orientační, jednotlivé modely řídících jednotek se v některých letech překrývají. Přesnou cenu Vám rádi sdělíme podle konkrétního modelu vozu.
Diagnostika |
||
Diagnostika kondice motoru před úpravou – kontrola základních hodnot pro správnou funkci motoru v zátěži (např. tlak turba, hodnoty váhy vzduchu, palivové soustavy a dalších hodnot, které umožňuje diagnostika vozu) |
|
1000 |
Válcová zkušebna – měření výkonu „brzda“ |
||
Měření výkonu (brzda) do 2.0L – Akce měřění před.a po.chipu – Stage1 |
|
1500 |
Měření výkonu (brzda) nad 2.0L – Akce měřění před.a po.chipu – Stage1 |
|
2000 |
Měření výkonu (brzda) do 2.0L – samostatné měření bez chipu |
|
2000 |
Měření výkonu (brzda) nad 2.0L – samostatné měření bez chipu |
|
2500 |
Měření výkonu (brzda) do 2.0L – pronájem vč.obsluhy |
|
2500/hod |
Měření výkonu (brzda) nad 2.0L – pronájem vč.obsluhy |
|
3500/hod |
Doplňkové úpravy k jednotlivým úpravám |
||
Úprava převodovky |
|
Od 4000 dle modelu |
Pop&Bangs (soft, hard, extrem) |
|
od 2000 |
Pop&Bangs omezené otáčkami |
|
od 2000 |
Pop&Bangs vypínatelné |
|
od 3000 |
Pop&Bangs&Plameny |
|
od 2000 |
Hardcut Limiter |
|
od 2500 |
DSG Boom (efekt při přeřazení) |
|
5000 |
Deceleračí zabublání |
|
4000 |
Launch Control |
|
od 3000 |
NLS-řazení bez spojky |
|
5000 |
PopCorn Diesel |
|
od 1500 |
Kat OFF |
|
od 3000 |
DPF OFF |
|
Od 5000 |
EGR OFF |
|
od 1500 |
Sekundár.vzduch OFF |
|
od 1500 |
Výřivé klapky sání OFF |
|
od 2000 |
Start&Stop OFF |
|
od 1500 |
Max.rychlost OFF |
|
2000 |
Imo.OFF |
|
5000 |
Úprava na palivo E85 |
|
7000 |
Pokud se dělá více úprav najednou nebo ve spojení s laděním stage1, 2 nebo 3, tak ceny se nesčítají, ale dělá se individuální cena dle modelu a typu vozu.
Válcová zkušebna – měření výkonu „brzda“ |
|||
Měření výkonu (brzda) do 2.0L – Akce měřění před.a po.chipu – Stage1 |
|
|
1500 |
Měření výkonu (brzda) nad 2.0L – Akce měřění před.a po.chipu – Stage1 |
|
|
2000 |
Měření výkonu (brzda) do 2.0L – samostatné měření bez chipu |
|
|
2000 |
Měření výkonu (brzda) nad 2.0L – samostatné měření bez chipu |
|
|
2500 |
Měření výkonu (brzda) do 2.0L – pronájem vč.obsluhy |
|
|
2500/hod |
Měření výkonu (brzda) nad 2.0L – pronájem vč.obsluhy |
|
|
3500/hod |